اخبار السينما و الفنالبوابة الأخبارية

زيزي عادل بدون الحجاب في أول ظهور لها بعد الاعتزال

حلت الفنانة المعتزلة زيزي عادل ضيفة في برنامج “كلام الناس” للحديث عن خطوتها في اعتزال الغناء في إبريل الماضي.

وظهرت زيزي عادل بدون الحجاب الذي كانت تنشر به مجموعة صورها الأخيرة دون الكشف إن كانت جلسة تصوير فقط وإن كانت ارتدته بالفعل وقتها.

 

وقالت زيزي عادل عن اعتزالها: “لغناء فيه أسس لازم تتعمل علشان أكون مطربة منها إني أعمل فيديو كليب ويكون معايا موديل، وفي كذا حاجة غلط بتحصل، زي كلام الأغنية لأنه سواء فيه حب أو هجر أو عتاب وبيكون فيه تحريك للمشاعر، والفكرة كلها على بعضها حرام”.

وتابعت: لما أطلع على الاستيدج لازم ألبس فستان وأتحرك مع المزيكا أكيد مش هقف تمثال، وكان فيه حاجة بتضايقني جدًا في الحفلات مش عندي قدرة ألغيها وأنها أن اللي حاضر بيصورني من زوايا زي ما هو عاوز وبيجيب من الحتة اللي عاوزاها ومش عندي الحق أقول له ما تصورش.

 

وأضافت: أنا معرضة أني أتصور على كل موبايلات الناس، وسألت نفسي ليه أكون متاحة لكل الناس وعلى كل التليفونات، ليه ماكنش ست قاعدة في بيتي مش متاحة لكل الناس؟ وممكن كل الناس تتفرج على صوري فلقيت أني مش حابة أكون متاحة لكل الناس، وحابة أكون بتاعتي، وطريقة لبسي اتغيرت وحاولت أكون محتشمة يمكن ناقصني الطرحة وبدعي ألبسها وحلو الواحد.

 

 

يذكر أن زيزي عادل أعلنت اعتزالها الغناء نهائيًا في شهر أبريل الماضي، في فيديو نشرته عبر حسابها بتطبيق Instagram، وأكدت أنها قررت الابتعاد عن الشهرة ومغريات الحياة.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى